welkom - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van sonja berkum - WaarBenJij.nu welkom - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van sonja berkum - WaarBenJij.nu

welkom

Door: sonja

Blijf op de hoogte en volg sonja

06 Mei 2008 | Nederland, Wageningen

HAllo allemaal,

17 mei vertrek ik voor 4 maanden naar Indonesie, voor mijn afstudeervak. Op deze website zal ik zo nu en dan wat van me laten horen. Kun je een beetje een idee krijgen van wat ik er uitvoer.
Binnenkort zal ik het hoe en wat toelichten. Op dit moment ben ik nog bezig met dingen regelen, mijn onderzoeksvoorstel en van alles en nog wat. Ik begin steeds meer zin te krijgen om in een tropisch land te zitten, in een andere omgeving, om nieuwe ervaringen op te doen, en om geen of nieuwe dagelijkse beslommeringen ;)te hebben en om gewoon te gaan genieten.

Wilje me nog zien voor ik naar de andere kant van de wereld vertrek; nodig jezelf uit om langs te komen!

Jullie horen nog van me.
Groetjes, Sonja

  • 13 Mei 2008 - 11:11

    Natascha:

    he lieverd, succes met de voorbereidingen! kus je zus

  • 09 Juni 2008 - 15:32

    Els DR:

    Hoi Sonja,
    Leuk iets over je te lezen. Mijn notebook is in reparatie. Ik mail nu en dan van een andere plek. Heb je website doorgemail naar onze sorren club.
    Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

sonja

Actief sinds 14 April 2008
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 6858

Voorgaande reizen:

17 Mei 2008 - 17 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: